Followers

Jom Kita Jadi Kawan2..;)

"TERIMA KASIH KERANA SINGGAH KE BLOG SAYA. SILA TINGGALKAN LINK ANDA UNTUK SAYA BUAT KUNJUNGAN BALAS..;);)"

Wednesday 17 April 2013

JATUH CINTA DENGAN JSD..;)

Lau laki aku bc title ni confirm kena pelangkung hehe sebenarnya JSD tu short form pada JAMU SUSUK DARA..weeweeit..hehe..

Serius weh..mula2 gn memg terpikat bg yg ada masalah dalaman terutama wanita..tp sekarang ni penyakit dalaman wanita dgn wanita dh tak boleh di pisahkan dh, memg setiap org ada termasuk la aku..terutama time preggy huhu azabnya hny Tuhan yg mengetahui..ni pengalamn aku sendiri..masuk trimester ke-3 memg keputihan menjadi2..sampaikan tak boleh duduk, klu mlm lagi sakan..huhuhu..satu hari tgh google2 terbaca JSD..tgk mcm best testimoni pn kebanyakan yg positif..so why not aku try 1 item dl kan..bl dh confirm oder, dlm 2-3hari cam tu brg dh sampai..terus gn..excited weh..tgk testimoni semua cakp bnd yg sama..aku pn nk rasai jugak hehehe dh gn..wahhhhhhhhh..hehehe x pernah lg la aku gn pencuci yg mcm ni..dh sebulan aku gn so far alhamdulillah..keputihan, gatal, bau dh hilang...klu x,aku sendiri pn tak yakin degan diri aku..asyik rasa berbau..gatal, senang cite memg tak selesa langsung..tp sekarang dh jmpa ubat yg betul berubat & aku xkn tukar produk lain..& akn stay dengan produk ni selagi produk ni masih ada.. sekarang ni aku ada beli siap2 untuk set dlm pantang nnt..lepas bersalin nnti akn beli item lain lak..ye lah kan..org dh ada suami hehehehe

So korang xnk try ke? hehe klu nk try boleh aje..klik DISINI ye..Jangan ketinggalan..Pulihkan hubungan intim anda bersama pasngan harini dengan produk JAMU SUSUK DARA..MANTOP, SUCI & BERSIH!!! yg penting HALAL & ada kelulusan KKM

2 comments:

  1. Assalam salam kenal
    jemput2 singgah blog kecil saya..

    http://mamalittlejannah.blogspot.com/

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...