Followers

Jom Kita Jadi Kawan2..;)

"TERIMA KASIH KERANA SINGGAH KE BLOG SAYA. SILA TINGGALKAN LINK ANDA UNTUK SAYA BUAT KUNJUNGAN BALAS..;);)"

Tuesday 16 April 2013

DH BOLEH UPDATE..;)

Assalamualaikum...
Baru boleh update blog hehe..fuhhhhhh dh berhabuk rupanya blog aku hukhukhuk..almaklum la dh sebulan x update, bkn sibuk..tp no coverage huhu sian kat aku kan..kg sapo la tu hehehe..servay pny servey baru dapt bband yg murah & blh la daripada xde langsung hehehe

Sepanjg x update blog rasa rindu je x dapat bebel..asyik bebel dgn Alisya je kat umh..lgpn sekarang ni aku dh berkampung kat kg halaman aku..tgu nk bersalin hehe kan dah makin hmpir dgn due so balik kg awal sebab nk biasakan Alisya dengan tok & tok wan nye, bapa2 saudaranye..ye lah kan x kan nk angkut Alisya masuk wad lak huhu..dh la kat spital tu x blh bawa masuk budak2.tp risau jugak tkt Alisya nangis sepanjang x jmpa aku..tp tu la hrp2 di permudahkan la..

Ok lah nnt update lg..bkn x de idea..tp Alisya dh bgn nnti dia nk tmpang taip hehe..lgpn sj nk lepaskan rindu pada blog aku huahuahua............







No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...