Followers

Jom Kita Jadi Kawan2..;)

"TERIMA KASIH KERANA SINGGAH KE BLOG SAYA. SILA TINGGALKAN LINK ANDA UNTUK SAYA BUAT KUNJUNGAN BALAS..;);)"

Friday 25 January 2013

jALan-JaLan...;)


Best kan dpt jalan2 hehe ni ptg semalam la, kan cuti Maulidur Rasul, pg en.suami kena kje jap, ptgnye jln2 la..memag jln btl, smpai ke S.Petani ktorang jln, tp bukan jaln kaki le, naik kete, nnt korng pk kitorang jln kaki lak, memg lemau le klu jln kaki dr Penang ke S.Patani hehe 



dlm perjlanan tu en.suami tny nk buger x..kecik tapak tgn,.pinggan i tadahkan hehe memg nk le, nk2 plak perut tgh berdangdut time hujan plak tu..ok aje hehe..ni lah kiosk burger tu..memg best la burger dia,,kiosk ni buka pd ptg sampai ke mlm je.mcm2 burger ada tau,,nmpk x yg menu warna kuning tu, tu lah menu burger ni..byk giler...masa tgh beli tu ada la dlm 2 3org custemer so x la lama sgt tgu kan,,lepas je dpt burger terus berambus dr situ,,msuk hgway nk p S.Petani..


Ni lah burger yg beli td, tgi kan,,memg kena buka mulut luas2 hehe aku share dgn Alisya sebab en.suami tgh drive x bleh nk kongsi dgn Alisya,,tp Alisya mkn roti & daging je...lain2 x mkn pn..memg ke mulut aku jugak la akhirnya yg selebih tu hehe memg heaven dpt mkn burger, rasa dh lama x mkn burger..bkn apa sj diet tkt berat badan naik mendadak, dh la preggy, nnt kang  x pasal2 kena hadap doktor lg pasal extra weight..huhu

'Drypers' hahaha pampers yg dapat di rembat di tesco S.Petani hehe gigih kan aku, semata2 nk beli ni je pegi sampai S.Petani..bkn apa tesco kat Peang dh yilek..kebetulan ada promosi tu yg terpaksa dlm rela jugak jelajah sampai S.Petani..hehe 3beg sekali aku rembat, lgpn memg limit 3beg je untuk setiap family, agknya klu limit 5beg, 5beg aku sapu hehe mahal wo drypers, dh alang2 ada promosi kena la beli byk2 kan, baget...hehehe... ok lah, ntah apa2 kan aku merepek ptg2 nih, hehe...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...