Followers

Jom Kita Jadi Kawan2..;)

"TERIMA KASIH KERANA SINGGAH KE BLOG SAYA. SILA TINGGALKAN LINK ANDA UNTUK SAYA BUAT KUNJUNGAN BALAS..;);)"

Tuesday 22 January 2013

MeNu BreakFaSt Pg Ni..

Ni la menu breakfast aku pg ni..simple kan..sila abaikan tudung saji,termos & segala mak nenek di belakang tu hokey kihkih..Pg ni aku bt menu brkfast simple2 je..yg penting sedap & kenyang hehe sedap keww?x caya tny laki aku mesti dia cakp sedap hehe

Memandangkan nsi mlm td ada lg, so aku bgn pg ni just sediakan bahn2 untk bt ns greng kg yg simple ni..ye lah kan lgpn bnda dh ada xkn nk buang kot, kan x baik membazir..ecewah ceramah lak pg2 ni hehe..ni menu untuk aku n en.suami,tp aku bt x pedas pn taku Alisya nk tumpang sekaki,hehe tp sebaliknya plak, dia xnk makn, adeh la budak kecik ni asyik xnk makn je kje ko nak..dh naik buntu mama ko ni huhu tp xpe aku sediakan jugak menu lain untuk dia kot2 nk makn nnt kan..

Ni lah yg aku cakp aku sediakan menu lain untuk Alisya tu, cekodok pisang hehehe sebab pg semalam dia mkn,so pg ni aku bt jugak le kot2 dia nk mkn, tp skikit beno dia mkn,sebok tgk kartun je,yg mkn lebih ialah mamanye hukhuk tp xpe aku simpan sikit seketul dua kot2 dia nk makn nnt hehe..Actualy pg semalm la en.suami beli pisang kat pasar,katanya dh lama x mkn pisang rasa ingin pulak..padahal x mkn pon,aku je yg makn hehehe so pg ni aku rembat 3 ketul pisang bt cekodok, eh betul ke ketul? hehe korang perbetulkan sendiri lah ye hehe...

Pastu aku sediakan 'green cafe' panas untuk en.suami..memg sdap, baunya yg harum..en.suami kan kje teruk so aku kasi dia minum ni untuk kurangkan penat,lgpn bkn untuk kurangkan penat je tau, mcm2 lg khasiatnya..aku x minum tu, tp aku minum soya produk yg sama jugak la..aku pernah post kan entry produk ni dl..so klu korang nk, blh la rojer2 aku..;)

Minuman aku lak semestinya la milo panas hehe memang feveret aku pn klu time pregnant,dr ank sulong sampai prgnant ank ke-2 milo je yg aku hadap..pastu dalm pantang pn aku hadap milo jugak hehe..yg penting bersyukur dgn rezeki yg Allah kurniakan pd kita kan..ok lah nnt bila aku ada ms lg aku apdet bolg lg ye..tata..;)


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...