Followers

Jom Kita Jadi Kawan2..;)

"TERIMA KASIH KERANA SINGGAH KE BLOG SAYA. SILA TINGGALKAN LINK ANDA UNTUK SAYA BUAT KUNJUNGAN BALAS..;);)"

Wednesday 30 January 2013

MINUMAN DAUN BARLI

Harini nk ckp ttg minuman daun barli, mesti x pernh dengr kan minuman ni..actualy aku pn baru je dgr & rasa minum ni..memg best & berkhasiat.. ms mula2 kitorang cb minum d kedai je, tp rasa mcm elok, en.suami try beli sekotak, nk tgk ok ke tak..lama2 minum rasa ok, x penat, bertenaga, kurang mengantuk, buang toksin dalm badan, bdn rasa ringan je..ye la kan en.suami kje kat site..so far sepanjang dia minum rasa  ok..aku pn ada jugk minum ni, ye lah kan penat dgn mengandung lg, ank kecik lg..tu yg aku pn mnum jugak..alhamdullah bdn x rasa penat, x sakit2 badan,sembelit pn x..

Aku ada jugk bg mak & abh aku try sebab dorang ada kolestrol, tekanan darah tgi, sakit sendi, otot..sejak minum ni mak aku dh boleh duduk bgn macam biasa, duduk dlm sembhyang pn ok, dh x rasa sakit mcm dl lg..ramai yg dh cb & memg berkesan dapat kurangkan masalah kesihatan..

Produk ni tiada bahan kimia, campuran herba, cm daun barli sj..

Minuman ni berfungsi mengurangkan masalah kesihatan seperti :
~Kencing manis, sakit jantung, darah tinggi, sakit otot & sendi, migrain, gout, buasir, ketumbuhan, kanser, gastrik, sembelit, perut berangin, masalah sistem penghadaman, membantu mengurangkan berat badan, keguguran rambut, masalah kulit & melancarkan perjalanan haid..


GREEN COCO
RM24.00
25g X 15sachet
GREEN COCOA
RM24.00
25g X 15sachet
GREEN CAFE
RM24.0020g X 20sachet


Minuman Daun Barli

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...