Followers

Jom Kita Jadi Kawan2..;)

"TERIMA KASIH KERANA SINGGAH KE BLOG SAYA. SILA TINGGALKAN LINK ANDA UNTUK SAYA BUAT KUNJUNGAN BALAS..;);)"

Tuesday 22 January 2013

MeSiN bUAI eLEKtRIK

Sejak ada bibik Jepun di umah aku ni, senang je aku bt kje tau hehehe x payah aku terkejar2 dr dapur ke depn hayunkan Alisya..sekarang bibik Jepun ni la yg selalu jga Alisya time tdo..aku plak, rilex je la hehe mahal woo aku beli bibik Jepun ni import dr Johor tu huhu klu dia x mo bt kje, baik x payah beli kan..so sekarang dh tgjawab dia untk jalankan menjaga Alisya time tdo so aku serahkan sepenuhnya pd bibik Jepun tp mlm je, siang aku tgk2 jugak pasal aku pn x tdo..klu mlm, adeh la..susah beno nk koyak mata neh..

Yg boleh p beli bibik Jepun ni sebab masa kandungan aku 4bulan,Alisay asyik nk bertangguk je dlm buai mlm2 lak tu..adoi sapa tahan, aku pn nk rehat jugak, nk tdo jugak..asal lepas je bgn, asal lepas je bgn, asal bgn je lepas hehe so aku pn ngadu la pd menteri kewangan iaitu en.suami la hikhik..aku cakp la x larat nk buai mlm,pntang lepas je merengek, asal merengek je lepas buai, sampai ke siang x leh tdo hehe ayat mau ada simpati sikit hehe so en.suami cakp ok lah nnt dia belikan..aku hoorey la hehe asal jaln2 je ktorang servey le 'electronic baby cradle' ni..mak aii mahalnya kat kat kawasan Kedah ni huhu kat Gurun RM200 lebih, K.Nerang pn RM200 lebih padahal bnda yg sama je & brand yg sma..huhu frust la aku..last month masa balik Johor, servey kat sana jugak lg murah,x sampai RM200 pn, cm RM160 je ok la kan, dh jimat dh tu..lgpn kebetulan balik kg, bukan sje2 nk jaln pn..so ktorang rembat la 1 'electronic baby cradle' hehe nyenyak giler Alisya tdo dlm tu, ye lah kan asyik buai je, tp aku x la buka kuat2 just skikit2 je biar dia rasa mcm aku tangguk kan hehe nk jimat aku buka masa dia dh tdo, awal2 tu aku x pasangkan lg..tu yg aku senang je hadap laptop sekarang ni sebab Alisya tgh tdo nyenyak hehe

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...