Followers

Jom Kita Jadi Kawan2..;)

"TERIMA KASIH KERANA SINGGAH KE BLOG SAYA. SILA TINGGALKAN LINK ANDA UNTUK SAYA BUAT KUNJUNGAN BALAS..;);)"

Thursday 21 February 2013

XDA TAJUK HEHE

Hai dh lama rasanya x updet blog, bkn malas, tp kekekangan masa hehe btl ke kekekangan masa..blasah je lah..actualy terasa bz sgt sejak 2 menjak ni..lgpn aku balik kg 2hr lepas, berkg la kat sana 2mlm..Alisya plak demam pnas seminggu...tu pasal x dapt updet blog dgn rela hati.. kihkihkih ni pn rasanya dh senang ati, tu pasal updet sikit..kesian tgk title tu & korang pn dh muak hehehe
lgpn Alisya dh sihat spenuhnya cmaaaaaa sekarang mcm2 peel..agknya demam hri tu nk dpt perangai kot hehe..

Actually post hrini xde gambr, korang bc je lah apa yg ptut sebab xde gambr nk cuci mata hehe gambar byk tp blm sempat upload..lgpn idea nan hado kihkihkih..nnt idea dh ada, mood nk berblog menggebu2, aku akn updet..

dh la kot, ntah pa2 la kan tajuk aku hrini..tp nkkkkkkk jugk updet hehe..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...